2016年11月22日 星期二

韓國紅葉全盛期 國立公園管理所推薦10大賞楓路

韓國紅葉預測及全盛期 國立公園管理所推薦10大賞楓路 2016

網誌: 736


追著紅葉的尾巴, 11月中, 韓國南部一些山腰以下的地方, 才是紅葉轉紅期。
實際上, 今年的11月中, 在首爾部份地方依然有紅葉可見。
在網上看相片, 奧林匹克公園的楓和銀杏, 11月中是剛開動啊!

釜山 順天 求禮 全羅南道 一些地勢比較低的地方, 在11月初紅葉依然翠綠(未紅),
一般韓國南部紅葉期都是由10月尾至11月中。相比去年2015年, 今年紅葉期也遲了。
在這時才發放這些資訊是否也是很遲? 不! 這些資料紀錄是很有用, 可以給大家作參考, 幫忙選定明年出發睇紅葉的日子及景點, 請把本文bookmark存起來。

今年韓國國立公園管理所也推薦了10處最佳賞楓路線。
適合與家人一起散步郊遊的國立公園低地帶楓葉景點,
不用多說, 當然也是非常適合外國旅遊人士。
景點位置滿佈全國各地, 在不同日子出發, 北面首爾或是南部的全羅南道都有紅葉景點。


國立公園管理所推薦的10處賞楓路2016

國立公園管理公團推薦的10處楓葉路, 大體為較緩慢的散步路。
適合與家人一起徒步的國立公園低地帶楓葉景觀探訪路。
在2016預計楓葉最佳觀賞時間, 江原道為10月18日;中部為10月26日;南部為11月6日。
10處楓葉路之中, 我只到過4個 : 飛仙台、三紅沼、龜龍寺、白羊寺。


最佳賞楓景點10個 (國立公園資料)

1. 雪嶽山 - 飛仙台 (雪岳洞探訪支援中心 ~ 飛仙台)
2. 俗離山 - 法住寺 (法住寺 ~ 洗心亭)
3. 智異山 - 三紅沼 (直田村 ~ 三紅沼)
4. 月嶽山 - 萬壽溪谷 (萬壽溪谷自然觀察路)
5. 雉嶽山 - 龜龍寺 (龜龍寺 ~ 細簾瀑布)
6. 內藏山 - 白羊寺 (家人停車場 ~ 白羊探訪支援中心~白羊寺)
7. 德裕山 - 九千洞 (九千洞 ~ 白蓮寺)
8. 北漢山 - 牛耳嶺 (牛耳洞探訪支援中心 ~ 橋峴裡)
9. 閒麗海上 - 菩提庵 (洑谷2停車場~ 菩提庵)
10. 周王山 - Jol-gol探訪支援中心 ~ 大門橋


雪嶽山 - 飛仙台 비선대
這相片位置就是飛仙台山腳的溪谷步道, 是色彩繽紛的森林散步路.


智異山 - 三紅沼 삼홍소 (稷亞谷 피아골)
稷亞谷(피아골) ☞ 這裡是智異山10景之一。〈三紅沼〉是因這裡秋天有艷紅楓葉,在樹上、地上、水裡也會有楓葉,可說是漫天蓋地。賞楓人潮有如滔滔江水,所謂三紅就是指山紅、水紅、人紅。


雉嶽山 - 龜龍寺 구룡사 (龜龍溪谷 구룡계곡)
由龜龍寺入口售票處直到細簾瀑, 路段平緩易行, 部份路旁是沿著溪流而行, 會見到紅葉落在水面飄流的美麗畫面.


內藏山 - 白羊寺 백양사
入口停車場與白羊寺之間的步道, 路兩旁都是楓葉, 而白羊寺更是非常有名的賞楓景點.


 ☞ 周王山國立公園 (주왕산국립공원) Juwangsan National Park

周王山(주왕산) Juwangsan 大典寺(대전사)



韓國人喜歡的 TOP 5 紅葉景點
1. 京幾道 抱川 國立樹木園  국립수목원  www.kna.go.kr
2. 忠清南道 雞龍山 계룡산
3. 全羅北道 全羅南道 內藏山 내장산
4. 慶尚北道 周王山 주왕산
5. 全羅南道 智異山 稷亞谷 (지리산 피아곡)


自己垃圾 自己帶走 愛護郊野



韓國紅葉全盛期 2016

紅葉轉紅及全盛期的日子記錄(2016-11-10更新)
(資料來源韓國氣象局)

地方名        第一葉紅   全盛
江原道 Gangwon-do
雪嶽山 설악산 09月26日   10月19日
五臺山 오대산 09月29日   10月17日
雉岳山 치악산 10月04日   10月21日

京畿道 Gyeonggi-do 경기도
北漢山 북한산 10月17日   10月27日

忠清北道 Chungcheongbuk-do
小白山 소백산 10月10日   10月21日
月岳山 월악산 10月11日   10月26日
俗離山 속리산 10月12日   10月26日

忠清南道 Chungcheongnam-do
雞龍山 계룡산 10月14日   10月31日

慶尚北道 Gyeongsangbuk-do
周王山 주왕산 10月17日   10月27日
八公山 팔공산 10月18日   11月01日
金烏山 금오산 10月17日   11月01日

慶尚南道 Gyeongsangnam-do
伽倻山 가야산 10月17日   11月03日
迦智山 가지산 10月18日   11月03日

全羅北道 Jeollabuk-do
德裕山 덕유산 10月13日   10月28日
內藏山 내장산 10月20日   11月01日
智異山 지리산 10月19日   11月03日

全羅南道 Jeollanam-do
曹溪山 조계산 10月18日   11月01日
月出山 월출산 10月19日   11月02日
無等山 무등산 10月14日   11月01日
頭輪山 두륜산 10月19日   11月04日

濟州島 Jeju-do
漢拏山 한라산 10月12日   10月26日



韓國紅葉預測期 2016



2015紅葉全盛期
http://chowchowphoto.blogspot.hk/2015/10/2015.html

[山系] 韓楓行2017 • 韓國紅葉》追楓旅程全紀錄 ◎ 楓走全羅南北道》智異山。蛇谷。稷亞谷。剛泉山。廣寒樓苑。潭陽水杉林道。釜山。松島天空步道
http://chowchowphoto.blogspot.com/2019/07/blog-post.html

韓國紅葉 <韓楓行2016 追楓旅程全紀錄> 全羅南道 智異山 釜山 順天 麗水 求禮 南原 交通資料
http://chowchowphoto.blogspot.hk/2017/05/blog-post.html

2015韓楓行 追楓旅程 紀錄
全羅北道 內藏山 內藏寺 白羊寺 禪雲山 禪雲寺 邊山半島 來蘇寺 交通資料
http://chowchowphoto.blogspot.hk/2015/11/2015.html

秋之風景寫真站 facebook
https://www.facebook.com/chowchowphoto







8 則留言:

  1. 很有用的資料,全部都唔太遠.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地選的全都是景靚又易行的路,真係值得參考,考慮去一下

      刪除
  2. 好有用的資料,秋兄,有無發覺少左好多人寫BLOG?水靜河飛,攪到我都無乜心情寫>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個呢... 大蓋真的少了 -_-! 好多以前寫開ge都寫少左甚至無寫, 又或者去左其他網站寫...(一舊雲) 在Utravel 都見到有好多人出文, 講飲食美容就好多, 相對地遊山玩水旅行遊記就少(嘆氣) 都唔知係咪因為google blog li 度click rate 少, 所以d人都無心機出文(鴉..鴉鴉...) 見gotrip cut左自由出文的"遊蹤"blog, 只保留駐場, 大蓋可估認真打文的人越來越少. D人多喜歡睇飛轆, Utravel gotrip 都要靠飛轆出推介d文至多人click. 人們上網習慣變了 >.<
      另外 有無留意到seewide個版面好久沒更新改變, 唔知會唔會因為少左人打文, 廣告收入少左, 因而縮減了人力......(唔敢諗!!) 睇尼真係要努力d偷懶少d, 真係怕個市場縮縮下縮到無得玩(怕怕) 但其實寫blog 在今天依然是好有市場價值, 只是寫文ge人少了. 大家一齊加油, 努力打文la.
      p.s. 你有無考慮過在 dcfever 出文, 果邊人流都唔錯, 不過留言同朋友仔交流就少, 機乎零.

      刪除
    2. 我都有留意到seewide個版面好久沒更新改變,個邊人流好似少左,我都怕會吾會又執>_<我其實好喜歡睇旅遊BLOG,但搵資料只找到台灣個邊BLOG,dcfever 出文吾知點做呢?等我上去睇下先。

      刪除
    3. Dcfever 果邊我無出文ga, 只是睇見果邊d文流量比seewide高,有些仲高到好似unravel 咁。
      真係比較奇怪的,香港都有人打旅遊blog, 但上網搜尋就多是台灣人寫果d, 估大可能是網頁流量多少的優先排位, 港人寫的排到好後,後到見唔到 😅

      刪除